Wednesday, October 5, 2016

Casio Fx 115es Plus Binary Options

Hoe om die Casio fx-115MS S-V. P.A. M gebruik. sakrekenaar om my Math 099 studente Oorsig van Wiskunde 099 Math 099 is intermediêre algebra met meetkunde. Dit veronderstel dat jy reeds weet hoe om by te voeg, aftrek, vermenigvuldig, verdeel, in te samel om magte en onttrek wortels met behulp van reële getalle en breuke. Hoofstuk een oorsig van die stappe vir die oplos van vergelykings met een veranderlike en geen magte (lineêre vergelykings in een onbekende). Die res van die boek praat oor grafiese vergelykings met twee onbekendes, die oplossing van gelyktydige lineêre vergelykings, rasionele uitdrukkings, komplekse getalle, radikale, en die piegravece de reacutesistance, die grand finale, die groot oplewing wanneer ons verreken al die oorblywende vuurwerke, wat die kwadratiese formule vir die oplos van tweede orde vergelykings in een onbekende. Al hierdie dinge is gedoen met 'n begeleiding van meetkunde voorbeelde in die agtergrond. Nog 'n konsep wat belangrik is in Wiskunde is die inverse van 'n funksie. Dit sou die funksie wat die teenoorgestelde van 'n ander betekenis het nie. Dit kan gebruik word om ongedaan te maak wat die ander funksie het. Byvoorbeeld, as jou funksie voeg 5 na 'n nommer, sou die inverse funksie wees om af te trek 5. Indien die oorspronklike funksie vermenigvuldig met 12 dan die inverse sou verdeel deur 12 of, anders gestel, vermenigvuldig met die resiprook van 12. In hierdie kursus gebruik ons die konsep van die inverse funksie in hoofstuk een sowel as wanneer ons praat oor radikale en kragte inverse funksies. My Gradering Beleid ek doen nie graad inspanning, nie ekstra punte vir goeie gedrag, kan ek nie 'n minimum graad vir die perfekte bywoning te gee. Erger nog, ek het nie ekstra punte te gee om dit te doen jou huiswerk, of moet ek gedeeltelike krediet te gee vir antwoorde wat byna reg. Ek gee net oor die vraag of jy wiskunde kan doen en kry die regte antwoord. Jou antwoorde is óf reg óf hulle is verkeerd. Tydperk. Óf die Mars Lander is op die teiken of dit isnt. Óf kry die pasiënt die regte medisyne of hy nie die geval is. As die landingstuig mis die teiken, is dit verloor. As die pasiënt die verkeerde bedrag van medisyne gegee mag hy sterwe. Ek hoop jy verstaan ​​hoe krities dit kan wees vir jou om die regte antwoord te kry. Wanneer jy frac12 frac34 voeg ek wil hê jy moet reg elke keer wees. Die gebruik van sakrekenaars Daar is so baie nuwe dinge te leer wat ons regtig nie tyd om te werk op die dinge wat jy veronderstel is om te weet reeds. Sommige onderwysers kan skouers en sê Theres niks wat hulle kan doen oor jou probleem en ander kan tyd neem uit wat hulle veronderstel is om te leer en te hersien remediërende konsepte. Ek wil regtig help om hierdie kursus te slaag, maar ek wil hê jy moet dit doen op my terme wat jy moet in staat wees om die regte antwoorde te kry op my toetse. Ek is so hang op om regte antwoorde wat ek nog sal jou toelaat om sakrekenaars gebruik. Omdat elke sakrekenaar lyk anders werk nie, moet jy nooit probeer om met behulp van 'n sakrekenaar op 'n toets totdat jy 'n kans om elke probleem daarmee gehad het. Daar is verskeie sakrekenaars wat jy dalk wil om te probeer, maar ek is op die oomblik baie positief oor die Casio fx-115MS. Dit maak breuke en komplekse getalle, alhoewel dit nie die geval radikale doen. Ek moedig jou sterk om dit of 'n ander sakrekenaar wat dieselfde fuctionality het gebruik. Trouens, selfs as jy dit nie dink dat jy 'n sakrekenaar nodig, ek raai u aan een gebruik om jou antwoorde te kontroleer. Op hierdie manier wat jy moet in staat wees om te konsentreer op verstaan ​​waarom jy doen die wiskunde in plaas van om opgehang oor hoe om dit te doen. Oor hierdie handleiding Notasie Ek gebruik krullerige draadjies wanneer daar verwys word na sleutels wat jy op en hakies met vet teks om die antwoord te wys. lui en gekombineer verskeie toetsaanslagen 5 Ek hoop dit nie die geval jy verwar, maar soms het ek in een krulhakie, soos volg:: Byvoorbeeld, om 2 plus 3 Press voeg 5 Kombinasie sleutel beroertes in 'n enkele verwysing herinner my aan 'n aaklige storie oor 'n paar mense wat in 'n noodgeval te sterf wanneer hulle kon nie bel 9-11 omdat hulle kon nie vind die elf sleutel op hul selfoon. Ek hoop ek havent enige soortgelyke nood veroorsaak nie. Die is daar om jou te help die sleutels op jou sakrekenaar te vind of om jou meer oor elke sleutel vertel. Browsers Web bladsye word verskillend gelewer deur verskillende blaaiers. Firefox en Netscape lyk na 'n beter werk van die vertoning van die HTML spesiale karakters egter doen, selfs al is jy met behulp van MS-jy Internet, as jy kyk na my sleutelbord uitleg en vergelyk dit met jou sakrekenaar jy moet in staat wees om uit te vind wat simbool is ek die gebruik van vir elke sleutel. As jy iets vind verwarrend wees, laat my asseblief so gou moontlik weet. Die fx-115MS staan ​​bekend as die fx-912MS in Japan. Dit is 'n algemene doel wetenskaplike sakrekenaar wat ongeveer 300 ingeboude funksies maar geen grafiese vermoëns het. Dit het 'n twee lyn vertoon en 'n paar bedrieglik gesofistikeerde programmeerbaar. Die boonste lyn is waar jy jou insette sit, die bottom line is waar die sakrekenaar sy antwoorde gee. Die enigste moeilike deel om die gebruik van die sakrekenaar is die snaakse soek sirkel gemerk kopie en herhaling. Hierdie knoppie het ook vier wyser kontroles vir op, af, links en regs. Ander sleutels kan gebruik word vir verskeie operasies, afhangende van die toestand van die sakrekenaar. Die staat kan met behulp van die skof en ALPHA sleutels of deur 'n sakrekenaar in sekere METODES gestel. Jy kan die toestand van die sakrekenaar vertel deur te kyk na die klein aanwysers bo die eerste reël van die vertoning. Hier is hoe om toegang te verkry tot die kleurgekodeerde funksies wat verband hou met elke sleutel. Verskillende Sakrekenaar Logika tipes. Sakrekenaars kan radikaal anders in die manier waarop hulle te werk nie. Hulle gebruik verskillende aanslag rye dieselfde formule in te voer. Moenie die fout maak leen iemand elses sakrekenaar vir 'n toets nie, tensy jy het saam gebruik dit al om jou huiswerk te doen nie. Hier is 'n opsomming van die verskillende tipes logika wat ek gesien het by www. rskey. org. Rekenkundige. Dit logika tipe is tipies geassosieer word met lessenaar-top te voeg-masjien tipe sakrekenaars. Die boete vir rekenmeesters en boekhouers, nie eens dink aan die gebruik van hulle in 'n Wiskunde of Wetenskap natuurlik. Eenvoudige Algebraïese. Dit is die algebraïese logika gebruik op die meeste sogenaamde vier-funksie sakrekenaars. Sakrekenaars gebruik van hierdie logika metode sal 'n gelyke sleutel maar geen hakies sleutels het. Bietjie beter as 'n rekenkundige sakrekenaar, maar nie regtig. RPN staan ​​vir Reverse Pools notasie. RPN word gekenmerk deur 'n Enter-sleutel, en die afwesigheid van gelykes of hakies sleutels. Hewlett-Packard het RPN sakrekenaar bemark vir byna 30 jaar. Vandag is hulle bied nog 'n paar RPN sakrekenaar, insluitend 'n paar dubbele af RPN-algebraïese sakrekenaars. RPN sakrekenaar is relatief duur, met die goedkoopste gaan vir ongeveer 60. Hulle kan niks doen nie, maar hulle vereis dat jy heeltemal te heroorweeg jou formule voordat jy dit gaan in die sakrekenaar. Tradisionele Algebraïese. Dit is die algebraïese logika tipe gebruik word op baie elektroniese sakrekenaars sedert die 70s. Dit logika tipe gebruik tussen hakies en 'n gelyke sleutel. Unêre bedrywighede (bv vierkantswortel) is uitgevoer op 'n aantal reeds in die sakrekenaars vertoon registreer bestaande. Texas Instruments verwys na hul eie weergawe van die tradisionele algebraïese logika deur die handelsmerk naam AOS (Algebraïese Bedryfstelsel). Formule Algebraïese. Dit logika tipe verwys na deur verskeie handelsmerke: Casios V. P.A. M. (Visuele Perfect algebraïese metode), Sharps D. A.L. (Direkte Algebraïese Logika), en Texas Instruments EOS (Vergelyking Bedryfstelsel). Dit laat uitdrukkings op dieselfde manier as 'n wiskundige sou hulle skryf in 'n vergelyking te word nie. Byvoorbeeld, is vierkantswortel voor die uitdrukking op waarin hy bedrywig is, terwyl vierkante na die uitdrukking ingeskryf geloop. Dit is anders as tradisionele algebraïese sakrekenaars soos Texas Instruments AOS wat tussen hakies te gebruik en 'n gelyke sleutel maar al unêre operasies op die aantal in die sakrekenaars vertoon registreer. S-V. P.A. M. staan ​​vir Super Visueel Perfect algebraïese metode. Dit is die algebraïese logika gebruik op jou fx-115MS. Dit is VPAM versterk met 'n twee lyn skerm waarmee jy sien dat jou insette saam met die resultaat. Die sakrekenaar hou 'n geskiedenis van vorige berekeninge wat jy kan onthou met die Replay funksie, maak enige veranderinge wat jy wil, en dan herbereken. Ek het instruksies gekry vir die sakrekenaar in 'n PDF-lêer op die CASIO webwerf hier. Hoe om al pixels op die skerm te toets. Elke syfer op die tweede reël bestaan ​​uit 7 lynstukke. Indien enige van hulle ophou om korrek te werk kan jy verkeerd lees die data en om die verkeerde antwoorde op jou huiswerk en toetse. Ek dink dit is belangrik dat jy jou vertoning te gaan van tyd tot tyd. Om dit te doen, volg hierdie instruksies. Druk en hou druk en hou Persverklaring al drie sleutels. Druk 15 keer te ry deur toets skerms. Hier is wat die eerste skerm lyk. Die tweede skerm is heeltemal leeg. Skerms 5-14 vertoon die syfers 0-9 al die pad oor die tweede reël. Skerms 15 amp 16 bevat net een syfer 0 en 1. Druk na die einde van die toets gee 'n 2. (Want dit is die tweede sleutel op die sleutelbord Hoekom dit nie die ander sleutels lyk om iets te doen) Druk enige tyd om die toets af te sluit . Ive vertel dat op vorige weergawes van die fx-115MS jy net nodig het om die en sleutels druk sonder die sleutel. Natuurlik jy hoef dit wil doen as jy in die middel van 'n berekening, aangesien dit dinge uit sal skoon te maak. Hierdie twee sleutels verander die staat van die sleutelbord en bepaal watter ander sleutels op die sakrekenaar sal doen. Wanneer jy druk die sleutel 'n wit op swart ikoon met die letter S verskyn op lyn 1 van die venster vertoon en die sakrekenaar gaan die S staat. Wanneer jy druk die sleutel die letter A verskyn en die A staat aangegaan. Wanneer die sakrekenaar in die S staat, druk enige sleutel wat 'n bruin inskripsie sal die ooreenstemmende funksie te roep het. In die A staat die RED funksies uitgevoer word. Druk op enige sleutel sal veroorsaak dat 'n staat om skoongemaak of daar is 'n funksie wat verband hou met daardie toestand en sleutel kombinasie. Hierdie sleutel is gebruik oor die hele plek om data te hersien, asook opbrengs resultate deur te blaai. Die Kopieer Sleutel jou toelaat om 'n paar te kombineer lyne uit die geheue in 'n Wat jy hoef te doen is om die pyl sleutel gebruik om terug te gaan na 'n vorige uitdrukking in Replay Memory. Druk op al die uitdrukkings vanaf daardie lyn en die pad vorentoe in 'n multi-verklaring kombineer. Hierdie sleutel word gebruik wanneer jy die boonste lyn van die vertoning, sowel as in die skakel tussen alternatiewe stelle van spyskaarte. Jy kan sien of daar bykomende spyskaart keuses deur die nagaan van die → Prestaties of die larr staat aanwysers. Hierdie sleutel word gebruik wanneer jy die boonste lyn van die vertoning, sowel as in die skakel tussen alternatiewe stelle van spyskaarte. Jy kan sien of daar bykomende spyskaart keuses deur die nagaan van die → Prestaties of die larr staat aanwysers. Die herhaling sleutel om te skakel 'n paar vorige berekeninge, opsioneel hulle verander, en herbereken hulle. Ek sê sommige vorige berekeninge want daar blyk 'n baie situasies wat die herhaling geheue duidelik uit wees. As daar iets is wat in herhaling geheue moet jy kyk na die óf die uarr of DARR staat aanwysers aangeskakel. Jy kan deur die herhaling geheue blaai deur die gebruik van die en sleutels. Hierdie sleutel is gebruik oor die hele plek om data te hersien, asook opbrengs resultate deur te blaai. Die modus sleutel kan jy om te wissel tussen verskillende sakrekenaar modes en instellings wat te doen het met hoe inligting vertoon verander. Druk die sleutel herhaaldelik totdat jy die verlangde spyskaart en dan druk die sleutel wat verband hou met jou keuse. Klik hier om 'n lys van modes en instellings te sien. MODE sleutel submenu: 1-COMP 2-CMPLX Druk om Computational af vir alle normale wetenskaplike sakrekenaar funksies te kies. Blou en groen sleutels om te doen met komplekse getalle, standaardafwyking, Regressie Berekening, getallestelsels in ander basisse en bis-logiese berekeninge is afgeskakel. Press vir Kompleks nommer af vir die werk met denkbeeldige en komplekse getalle. Daar is twee verskillende maniere om komplekse getalle wat jy hier kan kies vertoon. Hierdie modus stel die CMPLX staat aanwyser. Die R Harr ek staat aanwyser in die boonste regterkantste hoek van 'n berekening gevolg vertoning dui op 'n komplekse gevolg. Druk die sleutel tot die vertoning tussen die twee dele van die resultaat wissel. Ander sleutels wat verander in Kompleks af is:. . . . . Ek. Die veranderlikes D, E, F, X en Y is wat gebruik word deur die sakrekenaar in hierdie modus en is nie beskikbaar vir jou om te gebruik. Jy moet net die veranderlikes A, B, C, en M. MODE sleutel submenu: 1-SD 2-REG 3-base Druk om standaardafwyking af kies en stel die SD staat aanwyser. Press vir Regressie Berekening af en stel die REG staat aanwyser. Press vir Base af vir Binary, oktaal Desimale en hexadecimale berekeninge en stel die d staat aanwyser. MODE sleutel submenu: 1-vgl Press oor te skakel na die vergelyking SPYSKAART gebruik dan die en die op die sleutel om te wissel tussen twee submenu. Let daarop dat die formaat van die vergelykings is anders. Óf keuse sal dieselfde vgl staat aanwyser gestel. Onbekendes 2 3 Press of na gelang van hoeveel onbekendes wat jy in jou stelsel lineêre vergelykings Graad 2 3 Press of tweede of derde graad polinoomvergelykings op te los of faktor. MODE sleutel submenu: 1-Deg 2-Rad 3-Grad Druk om Grade kies, Press vir radiale Press vir gon as eenhede vir die vertoon van hoeke. Die drie keuses van eenhede vir die vertoon van die maat van 'n hoek is: Grade (90 grade 'n regte hoek), Radiale (PI / 2 radiale regte hoek) of gon (100 gon regte hoek). Dit kies die Uitset of vertoning eenhede en stel die DEG, RAD, of GRAD staat aanwyser. Die standaard insette eenheid is dieselfde as die uitset-eenheid. Jy kan 'n ander insette eenheid spesifiseer deur gebruik te maak van die sleutel. MODE sleutel submenu: 1-Fix 2-SCI 3-Norm Druk om 'n vaste aantal plekke te vertoon nadat die desimale punt op die skerm. Fix 09 Druk om die aantal syfers wat vertoon moet word na die desimale punt kies en stel die FIX staat aanwyser. Voorbeeld: 123,457 Nota: Die verandering van die aantal syfers wat op die skerm vertoon word nie die waarde in die sakrekenaar te verander. As jy ook wil hê dat die waarde te verander in die sakrekenaar dan moet jy die sleutel te gebruik. Press vir wetenskaplike notasie. Sci 0 9 Press (0-9) die nommer van syfers te kies om te vertoon (behalwe dat 0 uitstallings 10 syfers) en stel die SCI staat aanwyser. Voorbeeld: 1.23 215 10 02 Press vir normale formaat met 'n veranderlike aantal plekke na die desimale punt. Norm 1 2 Druk om wetenskaplike / eksponensiële formaat gebruik vir x ge 10 10 of x Dit 0,01 Druk om wetenskaplike / eksponensiële formaat gebruik vir x ge 10 10 of x Dit 0,000000001 MODE sleutel submenu: 1-disp Press oor te skakel na die vertoning menu. Dan kan jy gebruik maak van die en die op die sleutel om te wissel tussen sub-submenu: DISPLAY sub-sub-kieslys: 1-EngON 2-EngOFF Press om te draai op Ingenieur vertoning af en stel die AFR staat aanwyser, of druk om dit af te skakel. Ingenieur vertoning af gebruik ingenieurswese eenhede om antwoorde te gee. Jy hoef nie om te draai op die ingenieurswese vertoning af te Afr Units. DISPLAY sub-sub-kieslys te gaan: 1-ab i 2-rangtheta Dit submenu is slegs beskikbaar in Kompleks nommer af en dit bepaal die standaard formaat vir die vertoon van komplekse getalle. Jy kan die standaard oorheers deur die gebruik van óf die i of die sleutel. Druk om te kies vierkantige (ook bekend as Cartesiese of Euklidiese) koördinate in die vorm AB ek waar a die werklike deel en b is die denkbeeldige deel van die komplekse getal. Press vir poolkoördinate in die vorm rangtheta waar r die absolute waarde of afstand vanaf die oorsprong en theta is die argument of die hoek wat dit maak. Hierdie sleutel stel die rangtheta staat aanwyser Nota: Hierdie sakrekenaar nie komplekse getalle te hanteer in eksponensiële vorm soos r e itheta. DISPLAY sub-sub-kieslys: 1-ab / c 2-D / c Druk om egte breuk vertoning af te kies. 'N egte breuk is een waarin die teller is minder as die deler. Press vir onegte breuk vertoning af. Waarskuwing: As jy hierdie modus kies die sakrekenaar sal jou 'n wiskunde gee aan waar jy probeer om 'n breuk te voer in die vorm (AB / c) Nota: Die sleutel sal jou antwoord tussen (AB / c) en (d / c) skakel formaat. DISPLAY sub-sub-kieslys: 1-Dot 2-Comma Druk om Amerikaanse af te kies vir die vertoon nommers 1,234,567.89 Press vir Europese modus 1 234 567,89 Die CLR sleutel gee jou die volgende opsies: 1-MCL 2-modus 3-All In SD MODE hierdie veranderinge aan. 1-SCL 2-modus 3-All Press na nul al 9 veranderlikes (A - F, M, X, Y) SCL goedkeuring uit die statistiese opgaarbatterye Press al af instellings te herstel tot hul oorspronklike waardes: Berekening af: COMP Hoek eenhede : Grade Eksponensiële vertoning formaat: Norm 1, Afr off Kompleks nommer beeldscherm: 'n twee Fraksie beeldscherm: AB / c desimale punt Karakter: Dot Press beide Memory en af ​​instellings skoon te maak. Hierdie sleutel draai die sakrekenaar op. Die sakrekenaar het 'n motor-Off funksie wat die sakrekenaar afgeskakel ná ses minute van onaktiwiteit. As jy wil hê dat die sakrekenaar uit te skakel met die hand kan jy dit doen met die sleutel. Om hierdie sleutel gebruik wat jy nodig het om 'n vergelyking met behulp van die teken van die sleutel in te voer. Na die begin van die vergelyking druk die sleutel en dit sal jou vra vir die waardes van elk van die veranderlikes. Gee waardes vir almal, maar een van die veranderlikes met behulp van die ander sleutel. Gebruik die op / af te beweeg sleutels en aan elke waarde te betree, gaan dan terug na die res van die veranderlike en druk die sleutel en wag. Let wel: Dit kan 'n baie lang tyd in beslag neem vir die sakrekenaar om die vergelyking op te los. Byvoorbeeld, om te los die vergelyking A Bsup2 C gegee A 10 en C 1 wat jy wil inskryf: A B C wag 'n lang tyd. die antwoord 3 verskyn. WENK: Mense wat probleme het met hierdie funksie is die gebruik van die verkeerde sleutel tot die teken betree. U moet op die los / / calc sleutel met skof. Let wel: Spesiale dank aan Jos233 Noriega vir daarop te wys 'n fout in hierdie voorbeeld. Let wel: hierdie sleutel is heeltemal anders as die belangrikste sleutel. Gebruik hierdie sleutel wanneer jy wil 'n vergelyking te betree wat opgelos moet word deur die vergelyking oplosser met behulp van die sleutel. Die CALC sleutel in staat stel om 'n formule of 'n uitdrukking te voer en te evalueer deur die vervanging van waardes vir die veranderlikes. Voorbeeld: B A C 1 As jy druk die sleutel weer die sakrekenaar sal terug in data entry af te gaan en laat jou toe om te hersien of verander die waardes van die veranderlikes. Hierdie sleutel kan jy 'n multi-verklaring wat die aaneenskakeling van meer as een instruksie op dieselfde lyn te gaan. Nog 'n manier om 'n multi-verklaring te skep, is deur die gebruik van die Kopieer sleutel. Ek glo dit kan waarskynlik baie nuttig wees. Dit blyk dat as jy die pyl sleutel gebruik na die uitvoering van 'n multi-verklaring jy die individuele state wat uitgevoer is het te kry, maar as jy die linker pyl sleutel gebruik jy 'n kans om die multi-verklaring wysig kry. Daar is 'n paar ander eienaardighede, maar ek havent versorg genoeg om hulle uit te vind. Voorbeeld: Hier is 'n netjiese truuk vir die opwekking van outomaties pare datapunte. Skets die funksie f (x) xsup2 - 3x 2 in die interval van x -1 x 3. Genereer data punte vir waardes van x 0,5 eenhede uitmekaar. Ons moet twee dinge te doen by elke stap, te bereken 'n y-waarde en kry die volgende x-waarde. Ons sal albei hierdie stellings kom in die sakrekenaar op een lyn en gebruik 'n dubbelpunt om hulle te skei. Die finale program sal soos volg lyk: waar die teken het na wees ingevoerde met die sleutel. Hier is die proses: inisialiseer x -1 Program Gee en kry eerste y waarde: 6 Nota: Die disp aanwyser draai op tydens die uitvoer van 'n multi line opdrag. (. Spesiale dank aan Adam Sundor vir my vertel) Bereken die volgende waarde van x deur op die gelyke sleutel: -0,5 Volgende waarde van y: 3.75 Deur die voortsetting van druk die sleutel sal ons wissel tussen waardes van x en y. Hier is die hele tabel: bereken die faktoriaal funksie. Die faktoriaal kan slegs bereken vir heelgetalwaardes tussen 0 en 69. Die faktoriaal funksie word gewoonlik rekursief gedefinieer as volg: 0 1 1 1 2 2 215 1 nn 215 (N-1) Voorbeeld: 120 Hierdie sleutel is slegs beskikbaar in Base MODE . Elke keer as jy dit druk, sal jy 'n ander spyskaart kry: 1-en 2-of 3-Xnor Druk om te kies en tik die logiese EN operateur Press vir die OR operateur Press vir die XNOR operateur. XNOR word gedefinieer as (A en B) OR (nie 'n EN NIE B) wat dieselfde is as NIE (A XOR B) of 'n equiv B 1-XOR 2-nie 3-Neg Druk om te kies en tik die logiese XOR operateur Press vir die Nie unêre operateur Press vir die Neg unêre operateur. 1-D 2-h 3-b 4-o Hierdie opsies toelaat dat jy ignoreer die verstek invoergetal basis Press gevolg deur 'n geldige desimale waarde Press gevolg deur 'n geldige heksadesimale waarde Press gevolg deur 'n geldige desimale waarde Press gevolg deur 'n geldige oktale waarde x -1 bereken die resiprook funksie wat dieselfde is as 1 247 x. Let daarop dat in hierdie konteks die -1 is 'n werklike eksponent en nie 'n inverse funksie. Met ander woorde werk soos hierdie xsup2 en gee dieselfde resultaat as dringende: Voorbeeld: 0.2 die volgende kan bereken x 215 x 215 x Kan ook met die eksponent sleutel word bereken deur die invoer van die belangrikste volgorde: Voorbeeld: 125 Nadat jy 'n antwoord wat jy kan gebruik het vertoon hierdie sleutel om dit te omskep in 'n onegte breuk, of terug na 'n egte breuk formaat. Voorbeeld 1: 1 nie 2 nie 3 5 nie 3 Voorbeeld 2: 5 nie 3 1 nie 2 nie 3 Wenk: Jy kan die A B / C-sleutel te gebruik om breuke te skakel na desimale formaat. Hierdie sleutel kan gebruik word in twee verskillende kontekste. Wanneer jy gaan data kan gebruik word om breuke te betree. Voorbeeld: 'n b / c 1 nie 2 wat een helfte Hierdie sleutel sal ook resultate tussen desimale formaat en egte breuk formaat oorskakel. Voorbeeld: 1 nie 2 nie 3 A B / C 1,666666667 Wenk: Jy kan die sleutel te gebruik om dit te omskep in 'n onegte breuk formaat. Let wel: Aangesien hierdie sakrekenaar kan jy jou uitset tussen desimale breuk en breuk skakel, is dit regtig lyk nie die geval saak as jy die breuk sleutel teenoor die kloof sleutel gebruik. Met ander woorde: 1not7not15 Maar as jy die kloof sleutel in plaas van die breuk sleutel kan jy dieselfde antwoord kry deur die omskakeling van die antwoord van desimale breuk te breukvorm te gebruik: 1,466666667 n b / c 1not7not15 word bereken dat die vierkantswortel van 'n waarde. In Computational af kan jy nie die vierkantswortel van 'n negatiewe getal neem. In Kompleks nommer af kan jy 'n komplekse resultaat te kry. Kan ook bereken word met die eksponent sleutel deur die invoer van die belangrikste volgorde: Voorbeeld: 2,236067978 Hierdie sleutel is slegs beskikbaar in die basis af. Dit vat die bedrag wat in die vertoning te Desimale (Base 10) waarde en stel die d staat aanwyser. bereken die vierkant of x 215 x. Kan ook bereken word met die eksponent sleutel deur die invoer van die belangrikste volgorde: Voorbeeld: 25 bereken die x wortel. dit is die omgekeerde van die sleutel. Voorbeeld: 1,495348781 In hierdie kursus wat jy nodig het om te weet dat rasionale eksponente en dat dit dieselfde is as die (x -1) of die 1 / x krag. So 1,495348781 Hierdie sleutel is slegs beskikbaar in die basis af. Dit vat die bedrag wat in die vertoning na heksadesimaal (Base 16) waarde en stel die H staat aanwyser. Gooi 'n waarde aan 'n bepaalde krag wat 'n heelgetal, 'n breukdeel kan wees of dit kan selfs negatief wees. Die omgekeerde van hierdie funksie is die sleutel Voorbeeld: 625 Nota: in Kompleks nommer af hierdie sleutel is beperk. Jy kan dit nie gebruik nie in te samel 'n komplekse getal om 'n krag. Voorbeeld: en is OK maar 2 nie. kan jy 'n krag van tien bereken. Hierdie funksie is ook bekend as die antilogarithm sedert sy inverse is die funksie Voorbeeld: 31.6227766 Hierdie sleutel is slegs beskikbaar in die basis af. Dit vat die bedrag wat in die vertoning te Binary (Base 2) waarde en stel die b staat aanwyser. Bereken die basis 10 logaritme. Die omgekeerde van hierdie funksie is die sleutel. Voorbeeld: 0,477121254 Nota: Om 'n logaritme tot 'n ander basis te bereken Gebruik die formule: Meld n (b) log (b) verdeel log (a) meld 2 (3) is 1,584962501 Jy kan dit bepaal deur die aangaan 3 bereken 'n krag van e . Dit is die omgekeerde van die natuurlike logaritme funksie Dit is soms die anti-logaritme genoem. Voorbeeld: Om te bereken e 1.5 pers: 4,48168907 Hierdie sleutel is slegs beskikbaar in die basis af. Dit vat die bedrag wat in die vertoning te Oktale (Base 8) waarde en stel die o staat aanwyser. e 'n konstante soos PI wat nie kan voorgestel word met desimale syfers. Die geskatte waarde is 2,71828182845904523536028747135266249775724709369995957496696762772407663035354 Vir 'n meer akkurate waarde wat jy kan hier klik Die ln sleutel is die omgekeerde van die ex sleutel en bereken die logaritme tot die basis e Voorbeeld: 1,098612289 Hierdie sleutel word gebruik om te verwys na die veranderlike A. Voorbeeld: Om by te voeg die inhoud van veranderlike A tot 5 Nota: In Base 16 - HEX modus gebruik hierdie sleutel SONDER die sleutel tot heksadesimale syfers betree. Hierdie sleutel word gebruik vir die invoer van negatiewe hoeveelhede. Voorbeeld 1: Voeg negatiewe 3 tot negatiewe 4: -7 Jy kan nie gebruik hierdie sleutel om twee getalle te trek. sleutel - Om dié moet jy die gebruik. Voorbeeld 2: gee: sintaksfout Die korrekte manier om dit te doen - -7 Waarskuwing: In teenstelling met Excel en 'n paar ander sakrekenaars, hierdie sakrekenaar ken 'n laer prioriteit aan die negatiewe operateur as ander bedrywighede soos die verhoging van 'n waarde na 'n krag. Byvoorbeeld -4 DIT SAL gee jou die verkeerde antwoord OP 'N wiskunde toets. As jy havent gememoriseer al die verskille tussen prioriteite operateur in wiskunde teenoor prioriteite op hierdie sakrekenaar, jou veiligste verbintenis is om hakies te gebruik wanneer jy meer as een operasie in 'n uitdrukking. Die vorige voorbeeld moet ingeskryf word soos volg: 4 Let wel: in Base 16 (heksadesimale) af hierdie sleutel word gebruik om die Hex syfer A 16 (waarde 10) Hierdie sleutel kan jy desimale waardes waardes seksagesimale omskep betree. Seksagesimale waardes kan ooreenstem met hours176 minutes176 sekondes of degrees176 minutes176 sekondes of enige ander basis 60 nommeringstelsel. Voorbeeld: Om 4.085176 (grade na minutes176 sekondes degrees176) omskep 4,085 4176 5176 6 Voorbeeld 2: Om drie en 'n half uur (ure om hours176 minutes176 sekondes) omskep 3.5 3176 30176 0 Nota: Die sleutel is eintlik 'n skakel sleutel - as jy druk dit 'n tweede keer sal dit die data terug te skakel na desimale formaat. Sover ek kan sien is dit 'n heeltemal nutteloos sleutel omdat jy die sleutel kan gebruik sonder die verskuiwing na beide van hierdie funksies uit te voer. Hierdie sleutel word gebruik om te verwys na die veranderlike B. Voorbeeld: Om die inhoud van veranderlike B voeg tot 5 Nota: In Base 16 - HEX modus gebruik hierdie sleutel SONDER die sleutel tot heksadesimale syfers betree. Hierdie sleutel kan gebruik word in twee verskillende kontekste. Dit kan gebruik word om 'n hoek te gaan in degrees176 minutes176 sekondes formaat. Voorbeeld: 63 176 52 176 41.8 Nota 1: Daar is 'n verskil tussen hoe die data verskyn wanneer jy dit gaan en hoe dit in die skerm gevolg. Elke keer as jy druk die sleutel wat jy sal 'n graad-simbool op die formule inskrywing lyn te sien. In hierdie voorbeeld moet jy drie 176 simbole wat sal lyk op die formule lyn betree 63176 52176 41,8176 maar wanneer jy druk die sleutel sal jy net sien twee 176 simbole op die resultaat lyn: 631.765.217.641,8 Nota 2: Degrees176 Minutes176 sekondes kan ook gelees word as Hours176 Minutes176 sekondes. Dit stel jou in staat byna tot tyd berekeninge te doen, behalwe dat in plaas van 'n dag 12 uur of 24 uur dag, is daar geen aanpassings gemaak word vir die einde van die dag. So 10:30 plus 4 ure is 14:30 en 21:30 plus 4 ure is 25:30. Voorbeeld: As jy 3 uur en 45 minute toe te voeg tot 02:40 die antwoord is 06:25 6176 25176 0 Hierdie sleutel kan ook die vertoning tussen desimale formaat wissel en degrees176 minutes176 sekondes formaat. Voorbeeld: 631.765.217.641,8 63,87827778 Nota: Jy kan ook die sleutel te gebruik om dieselfde ding te doen. Kant nota: in Base 16 (heksadesimale) af hierdie sleutel word gebruik om die Hex syfer B 16 (waarde 11) Hierdie sleutel word gebruik om te verwys na die veranderlike C. Voorbeeld betree: Om die inhoud van veranderlike C tot 5 Nota voeg: In Base 16 - HEX modus gebruik hierdie sleutel SONDER die sleutel tot heksadesimale syfers betree. Hierdie sleutel word gebruik om die Hiperboliese en die inverse hiperboliese funksies te roep. As jy op hierdie sleutel dit blyk op die hiperboliese staat aanwyser. Om omgekeerde hiperboliese funksies dit maak nie saak in watter volgorde jy op die en sleutels te bel. Voorbeeld 1: sinh (3.6) 8226 6 18,28545536 Voorbeeld 2: sinh -1 (30) 8226 6 4,094622224 of ook 8226 6 4,094622224 Dit is die definisies van die hiperboliese funksies: Let wel: in Base 16 (heksadesimale) af hierdie sleutel word gebruik om betree die Hex syfer C 16 (waarde 12) om die verstek hoek eenheid (grade, radiale, gon) sien die sleutel tot ignoreer die verstek hoek eenheid sien die sleutel Voorbeeld verander: 44,427004 Hierdie sleutel word gebruik om te verwys na die veranderlike D. Voorbeeld : om die inhoud van veranderlike D voeg tot 5 Nota: In Base 16 - HEX modus gebruik hierdie sleutel SONDER die sleutel tot heksadesimale syfers betree. 45.572996 Hierdie sleutel word gebruik om te verwys na die veranderlike E. Voorbeeld: Om die inhoud van veranderlike E voeg tot 5 om die verstek hoek eenheid (grade, radiale, gon) sien die sleutel tot ignoreer die verstek hoek eenheid sien die sleutel Voorbeeld verander Let wel: In Base 16 - HEX modus gebruik hierdie sleutel SONDER die sleutel tot heksadesimale syfers betree. 0,996194698 Nota:: in Base 16 (heksadesimale) af hierdie sleutel word gebruik om die Hex syfer E 16 tree (waarde tot die verstek hoek eenheid (grade, radiale, gon) sien die sleutel tot ignoreer die verstek hoek eenheid sien die sleutel Voorbeeld verander 34.9920202 Hierdie sleutel word gebruik om te verwys na die veranderlike F. Voorbeeld: om die inhoud van veranderlike F voeg 14) om die verstek hoek eenheid (grade, radiale, gon) sien die sleutel tot ignoreer die verstek hoek eenheid sien die sleutel Voorbeeld verander tot 5 Nota: In Base 16 - HEX modus gebruik hierdie sleutel SONDER die sleutel tot heksadesimale syfers betree. 0,087488663 Nota:: in Base 16 (heksadesimale) af hierdie sleutel word gebruik om die Hex syfer F 16 tree (waarde tot die verstek hoek eenheid (grade, radiale, gon) sien die sleutel tot ignoreer die verstek hoek eenheid sien die sleutel Voorbeeld verander 15) Hierdie sleutel kan jy 'n waarde te stoor in een van die veranderlikes a, B, C, D, E, F, M, X en Y. in modus moet jy net die veranderlikes a, B, C, en M aangesien die veranderlikes D, E, F, X en Y is wat gebruik word deur die sakrekenaar en is nie beskikbaar nie. Let wel: wanneer jy druk die sleutel dit blyk op die STO staat aanwyser en jy hoef nie te druk die sleutel. Daarbenewens is dit voer ook aangedui berekening en stoor die antwoord in antwoord Memory Ans net soos die sleutel. Voorbeeld: Om die waarde van 2 plus 3 stoor in 'n pers: 6 Nota 2: Spesiale dank aan Paulus Bonarrigo, P. E. vir daarop te wys 'n vreemde newe-effek van hierdie sleutel. Die meeste van die tyd as jy onnodig druk die sleutel in samewerking met dit is heeltemal deursigtig en nie die geval is enige uitwerking op jou berekening. As jy die sleutel in die laaste voorbeeld soos hierdie het gedruk en dan druk die sou jy nog steeds dieselfde antwoord van 6. Paulus het vir my 'n situasie waar 'n mens eintlik kry 'n verkeerde antwoord Laat my parafrase Pauls voorbeeld: Stap een: Bereken 11 en laat die antwoord in antwoord Memory: 2 Stap twee: Vermenigvuldig die antwoord deur 3 en sit die resultaat in Veranderlike Memory A:. Die korrekte resultaat sal gestoor word in veranderlike A sowel as in die Antwoord Memory 6. Die boonste lyn van die sakrekenaar sal wys: Maar as jy in die gewoonte om (onnodig) druk die sleutel wat jy sal uiteindelik die stoor 'n verkeerde waarde in A. Hier hoe dit werk. . . Dit maak nie. . . Ph. D.


No comments:

Post a Comment